15.6.2017

Tapahtumat

Datan ja tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa | Caroline Nykter

torstai 22.11. klo.17.00

Miten markkinoinnin tulevaisuus muuttuu kehittyvän teknologian avulla? Miten data ja tekoäly valjastetaan markkinoinnin tarpeisiin?

Palveleva ja relevantti mainonta tukee voittavan asiakaskokemuksen rakentamista. Datalähtöisen markkinoinnin piinkova ammattilainen Caroline Nykter kertoo, miten K-ryhmä hyödyntää asiakasdataa ja tekoälyä vaikuttavan, asiakkaan tarpeet ja tilanteet huomioivan mainonnan tuottamisessa.

Carolinella on vahva ja monipuolinen osaaminen digimarkkinoinnista; kokemusta on kertynyt sekä mediatoimiston, median että mainostajan puolelta. Ennen K-ryhmään siirtymistä Caroline työskenteli Sanoma Media Finlandissa, jossa hän kehitti digimarkkinoinnin ratkaisuja mainostajien tarpeisiin. Caroline on perustanut K-ryhmän in-house trading deskin ja vetää K Digitalissa datalähtöisen markkinoinnin tiimiä.

Tiistaiklubi on tiukasti ajan hermolla, ja tarjoilee taattuun tyyliin inspiraatiota ja uusia ajatuksia, mutta ennenkaikkea katsausta tulevaisuuteen, teknologioiden mahdollistamaan markkinointiin. Tätä et tahdo jättää välistä!

Osallistu tapahtumaan


Vaalikokous 11.12.2018


Muistathan #tiistaitreffit!

Verkostoituminen tiistaitreffien parissa jatkuu tiiviisti koko loppuvuoden! Olethan jo käynyt lounalla tai kahvilla tiistaitreffien merkeissä?